TECHNIK/SPRÁVCE IT (m/f/d)

Výzkumný ústav živočišné výroby, v.v.i. hledá vhodného kandidáta/kandidátku
Náplň práce

Ke stávajícímu trojčlennému týmu hledáme nového kolegu/kolegyni. Tvým úkolem bude primárně podpora interních uživatelů IT, vedení skladu IT a postupně i další kompetence. Uvítáme kolegu/kolegyni s praxí a orientací v oboru, ale i absolventa/absolventku střední školy s IT zaměřením či prokazatelným zájmem o IT a další růst. Spravujeme přes 300 stolních počítačů a notebooků pro 160 uživatelů, 20 serverů včetně virtuálních a NAS. Vše převážně na platformě MS Windows, můžeš se ale v případě zájmu postarat i o stroje s Ubuntu a Centos. Kolegu či kolegyni si v úvodní fázi zaškolíme a poskytneme podporu. 

Samostatně

  • podpora koncových uživatelů výpočetní techniky
  • instalace SW i HW, diagnostika a základní servis výpočetní techniky
  • odpovědnost za vedení skladu IT – administrativa, skladování, zásobování, výdej
  • zpracování objednávek, příprava podkladů pro VZ, komunikace s dodavateli HW a SW
  • evidence HW a SW, SAM management
  • správa AD a docházkového systému, příprava reportů
  • základní správa účtů a konfigurace Microsoft 365

Spolupráce v týmu

  • administrace serverů Windows, příp. i Linux a síťové infrastruktury
  • zajištění provozu, optimalizace a monitoringu aplikačních serverů a celé sítě
  • správa bezpečnosti, anti-malwaru a uživatelských práv
  • tvorba SW, správa webu v redakčním systému WordPress

Využíváme

  • MS Office - Microsoft 365 i On Premise řešení
  • Serverové OS Microsoft Windows Server 2016, Doménu AD 2016
  • výjimečně OS Linux (Ubuntu a Centos)
  • Nasazení a konfiguraci stanic přes Group Policy, WSUS
  • NAS technologie Synology DSM
  • Virtualizační platformu VMware vSphere
  • Aktivní prvky Fortinet, Fortigate, FortiAnalyzer, Forticlien EMS
  • Zálohování Veeam a Synology Active Backup
  • ESET Endpoint Security
  • Kerio Mail Server
  • NMS program PRTG
  • Programování PHP, SQL, MySQL, Redakční systém Joomla! a WordPress
  • SAM management systém Micos – Správce IT
  • HELPDESK osTicket

 

Požadujeme
  • dobrou uživatelskou znalost MS Office, především Word a Excel
  • znalost správy Windows 10 a MS Office
  • alespoň základní znalost prostředí OS Microsoft Windows Server, ideálně od v. 2016
  • znalost správy AD (správa uživatelů a počítačů)
  • obecnou znalost AD, GPO, DHCP, DNS, DFS, WSUS
  • znalost angličtiny minimálně na technické úrovni (čtení dokumentace, vyhledávání na internetu, občasná komunikace se zaměstnanci)
  • analytické myšlení
  • zodpovědnost
  • samostatný aktivní přístup k řešení problémů
  • příjemné a slušné vystupování
  • pracovní nasazení pro rychlé převzetí úkolů, ochotu učit se novým věcem a vzdělávat se v oboru
  • schopnost komunikace a spolupráce v týmu

Výhodou je

  • pokročilá znalost MS Office, zejména kontingenční tabulky a připojení velkých dat v MS Excel
  • uživatelská znalost Windows 365
  • znalost správy Windows 365 včetně MS Teams, Power Automation, MS Azure
  • znalost skriptování, nasazení OS a SW, GPO
  • znalost některého konkrétního námi užívaného SW řešení, ale i dřívější zkušenosti s obdobnými systémy jiných výrobců
  • znalost správy aktivních i pasivních síťových prvků – instalace a konfigurace
  • znalost jazyka SQL, PHP, zkušenost s programováním
  • certifikace a doklady o absolvovaných kurzech a školeních
  • vzdělání v oboru IT či elektro (tzv. § 50/78 Sb.)
  • řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
  • práci na HPP, plný úvazek
  • nástup možný od 1. 8. 2025
  • plat dle znalostí a přidělených kompetencí, odměny
  • možnost ubytování, pět týdnů dovolené, závodní stravování, ústavní fitko
  • stabilní zázemí, přátelský kolektiv
  • služební NB a smartphone
  • možnost praktického zúročení nabytých znalostí, přístup k moderním technologiím, seberealizaci i spolupráci na zajímavých projektech
Uzávěrka přihlášek31.7.2025
Pokyny

Více informací o nabízené pozici v případě zájmu podá vedoucí IT oddělení pan Karel König konig.karel@vuzv.cz, tel. 731 650 843 Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte e-mailem do 31. 7. 2025 personalistce paní Lence Moravcové: moravcova.lenka@vuzv.cz , tel. 267 009 546