TECHNIK/SPRÁVCE IT

Výzkumný ústav živočišné výroby, v.v.i. hledá vhodného kandidáta
Náplň práceDo stávajícího trojčlenného týmu hledáme náhradu za odcházejícího kolegu. Tvým úkolem bude primárně podpora interních uživatelů IT, vedení skladu IT a postupně i další kompetence. Uvítáme kolegu s praxí a orientací v oboru, ale i absolventa střední školy s IT zaměřením či prokazatelným zájmem o IT a další růst. Spravujeme přes 300 stolních počítačů a notebooků 150ti uživatelů, 20 serverů včetně virtuálních a NAS. Vše převážně na platformě MS Windows, můžeš se ale v případě zájmu postarat i o stroje s Ubuntu a Centos. Kolegu či kolegyni si v úvodní fázi zaškolíme a poskytneme podporu. Pomůže i odcházející kolega.  

Samostatně

  • podpora koncových uživatelů výpočetní techniky
  • instalace SW i HW, diagnostika a základní servis výpočetní techniky
  • odpovědnost za vedení skladu IT – administrativa, skladování, zásobování, výdej
  • zpracování objednávek, příprava podkladů pro VZ, komunikace s dodavateli HW a SW
  • evidence HW a SW, SAM management
  • správa AD a docházkového systému, příprava reportů
  • základní správa účtů a konfigurace Microsoft 365

Spolupráce v týmu

  • administrace serverů Windows, příp. i Linux a síťové infrastruktury
  • zajištění provozu, optimalizace a monitoringu aplikačních serverů a celé sítě
  • správa bezpečnosti, anti-malwaru a uživatelských práv
  • tvorba SW, správa webu v redakčním systému WordPress
Využíváme
  • MS Office - Microsoft 365 i On Premise řešení
  • Serverové OS Microsoft Windows Server 2016, Doménu AD 2016
  • výjimečně OS Linux (Ubuntu a Centos)
  • Nasazení a konfiguraci stanic přes Group Policy, WSUS
  • NAS technologie Synology DSM
  • Virtualizační platformu VMware vSphere
  • Aktivní prvky Fortinet, Fortigate, FortiAnalyzer, Forticlien EMS
  • Zálohování Veeam a Synology Active Backup
  • ESET Endpoint Security
  • Kerio Mail Server
  • NMS program PRTG
  • Programování PHP, SQL, MySQL, Redakční systém Joomla! a WordPress
  • SAM management systém Micos – Správce IT
  • HELPDESK osTicket
 
Požadujeme
  • dobrou uživatelskou znalost MS Office, především Word a Excel
  • znalost správy Windows 10 a MS Office
  • alespoň základní znalost prostředí OS Microsoft Windows Server, ideálně od r. 2016
  • znalost správy AD (správa uživatelů a počítačů)
  • obecnou znalost AD, GPO, DHCP, DNS, DFS, WSUS
  • znalost angličtiny minimálně na technické úrovni (čtení dokumentace, vyhledávání na internetu, občasná komunikace se zaměstnanci)
  • analytické myšlení
  • zodpovědnost
  • samostatný aktivní přístup k řešení problémů
  • příjemné a slušné vystupování
  • pracovní nasazení pro rychlé převzetí úkolů, ochotu učit se novým věcem a vzdělávat se v oboru
  • schopnost komunikace a spolupráce v týmu

Výhodou je

  • pokročilá znalost MS Office, zejména kontingenční tabulky a připojení velkých dat v MS Excel
  • uživatelská znalost Windows 365
  • znalost správy Windows 365 včetně MS Teams, Power Automation, MS Azure
  • znalost skriptování, nasazení OS a SW, GPO
  • znalost některého konkrétního námi užívaného SW řešení, ale i dřívější zkušenosti s obdobnými systémy jiných výrobců
  • znalost správy aktivních i pasivních síťových prvků – instalace a konfigurace
  • znalost jazyka SQL, PHP, zkušenost s programováním
  • certifikace a doklady o absolvovaných kurzech a školeních
  • vzdělání v oboru IT či elektro (tzv. § 50/78 Sb.)
  • řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
  • práci na HPP, plný úvazek
  • nástup možný od 1. 6. 2021
  • plat dle znalostí a přidělených kompetencí, odměny
  • možnost ubytování, pět týdnů dovolené, závodní stravování, ústavní fitko, multisport
  • stabilní zázemí, přátelský kolektiv
  • služební NB a smartphone
  • možnost praktického zúročení nabytých znalostí, přístup k moderním technologiím, seberealizaci i spolupráci na zajímavých projektech
Uzávěrka přihlášek11.5.2021
PokynyVíce informací o nabízené pozici v případě zájmu podá vedoucí IT oddělení pan Karel König konig.karel@vuzv.cz, tel. 731 650 843 Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte e-mailem do 11. 5. 2021 personalistce paní Lence Moravcové: moravcova.lenka@vuzv.cz , tel. 267 009 546